close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מי צריך יועץ משכנתא ולמי זה טוב?

מערכת שורשכה אלול, תשעה09/09/2015

יועץ משכנתא יודע לדבר עם הבנקים בשפה שהם מבינים, והרבה פעמים זה שווה לכם וחוסך לכם הרבה מאוד כסף

תגיות:

מבחינת רוב האנשים יועצי המשכנתאות שיושבים בבנק הם האורים והתומים של המשכנתאות. מה שהם אומרים קדוש, ועל פיהם תישק המשכנתא שלכם לריבית ולהיפך.

אבל זה לא כך. מאז שאפשר לקבל משכנתאות אצל כל מיני גופים פיננסיים מלבד בנק, נוצרה תחרות גדולה בתנאי החזר המשכנתא ובעיקר בריביות שכל אחד מציע ועכשיו נדרש האזרח הקטן שבסה"כ רצה לקנות דירה להפוך לגאון פיננסי כדי לפצח את המשוואה שתיתן לו את המשכנתא בריבית ובתנאים הכי טובים.

כל אחד והמומחיות שלו
רובנו, אם אנחנו לא יועצי משכנתאות בעצמנו לא מבינים כלום. לא במדדים,

לא

בריביות, לא איזה מסלול משכנתא הכי משתלם וגם לא איפה אפשר ליפול בפח. בגלל זה, בדיוק בגלל זה יש יועצי משכנתאות.

בשנים האחרונות היו פרסומים רבים על אנשים שלקחו משכנתאות ולא הצליחו לעמוד בהחזרים שלהם. למה זה קרה? הרבה פעמים כי הם לקחו משכנתא במסלול שהיא גדלה וגדלה עד שהיא בולעת את מי שלקח אותה. אף אחד לא מבין איך משכנתא עלולה להשתנות, על איזה נתונים צריך לשים לב כאשר לוקחים משכנתא ובעיקר איפה הכי כדאי לקחת, באיזו ריבית ואיך מתווכחים עם יועצי המשכנתאות של הבנקים ומיישרים איתם קו.

זהו! שאתם לא צריכים לעשות הכל. הדבר היחידי שאתם צריכים לעשות זה לבחור יועץ משכנתאות שיעשה לכם את כל העבודה של החישובים, והמסלולים ויעזור לכם לקבל משכנתא שתוכלו לעמוד בתנאים שלה, שהיא לא תהייה צמודת משהו שאתם לא מבינים מהו, ושהיא תהיה שקופה, ברורה ובעיקר נוחה.

יועץ משכנתא יודע לדבר עם הבנקים בשפה שהם מבינים, והרבה פעמים זה שווה לכם וחוסך לכם הרבה מאוד כסף.

אז פנו עכשיו ליועץ משכנתא מקצועי ותתחילו לחסוך: http://click4me.co.il/2962

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה